poniedziałek, 26 marca 2012

Ostatnio biegałem w piątek. Najpierw zrobiłem krótką rozgrzewkę - 2,3km wolnego biegu + gimnastyka rozgrzewająco rozciągająca. Po rozgrzewce wykonałem 8x1200m z czasem poniżej 4:20/km. Między długimi odcinkami robiłem 300m przerwy ma marsz w średnim czasie 2min45sek. Na dzisiaj zaplanowałem ostatni mocny trening przed startem. Zasadniczo będzie się on różnił od ostatniego jedynie długością odcinków. Najpierw rozgrzewka z gimnastyką minimum 4km. Później powtórzenia 8x1500 i 100m przerwy między powtórzeniami.
W miniony weekend w lesie na Nowym Folwarku, w którym biegam 20kilometrówki, zginął biegacz przygotowujący się do półmaratonu Poznańskiego - zmarł na atak serca. Chciałbym zarówno dzisiejszy trening jak i niedzielny półmaraton jemu zadedykować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz